DutchEnglish

De praktijk

Klachten

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de Mondzorg.

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u om in eerste instantie per telefoon of email contact met ons op te nemen zodat wij een verhelderend gesprek met u kunnen voeren. De tandarts of praktijkmanager zal met u een passende oplossing proberen te vinden.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u uiteraard contact opnemen met het KMNT.

Gesloten tijdens de feestdagen

Wij willen al onze patiënten hartelijk bedanken voor het vertrouwen in het afgelopen jaar en wensen u fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond nieuwjaar.

Wij hopen dat 2026 voor u, en voor ons als praktijk, een beter en gezonder jaar mag worden. Ons nieuwe, gemotiveerde team staat klaar om de zorg met volle inzet op te pakken en van 2026 een nog beter jaar te maken dan 2025.

Onze praktijk is van 19 december tot en met 4 januari gesloten. Vanaf 5 januari staan wij graag weer voor u klaar. Bij dringende tandheelkundige spoedgevallen kunt u contact opnemen via het spoednummer 0900 8602.

Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u in het nieuwe jaar weer te verwelkomen.

Team Tandartsenpraktijk Nieuwe Steen