DutchEnglish
Tandartspraktijk Nieuwe Steen Hoorn

De praktijk

Klachten

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de Mondzorg.

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u om in eerste instantie per telefoon of email contact met ons op te nemen zodat wij een verhelderend gesprek met u kunnen voeren. De tandarts of praktijkmanager zal met u een passende oplossing proberen te vinden.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u uiteraard contact opnemen met het KMNT.

Heel graag willen wij jullie bedanken voor al jullie geduld tijdens de hectische periode van de afgelopen jaren. Sinds de coronaperiode hebben wij personeelstekorten gehad. Ook het overlijden van een tandartsassistent, een tandarts die onze tandartsenpraktijk misbruikte, de praktijkmanager die vertrok en de vele wisselende tandartsen. Gelukkig is ons team nu compleet met een nieuwe tandarts, preventie-assistent en baliemedewerker. Wij verwelkomen u graag.